Jäsenille

Therapeia-yhdistys ilmoittaa

Yhdistyksen jäsenmaksut

Huom! Jäsenmaksut laskutetaan maaliskuun aikana. Toivomme, että odotatte laskun saapumista ja laskua maksaessanne käytätte sen viitenumeroa, kiitos.

Yhdistyksen psykoanalyytikko -, psykoterapeutti- ja varsinaiset jäsenet maksavat jäsenmaksuna 80 €. IFPS-jäsenmaksu on 25 €. Eläkeläisillä on alennettu jäsenmaksu erillisestä hakemuksesta kalenterivuoden alusta.

Therapeia-säätiön koulutuskeskuksessa opiskelevilla on alennettu jäsenmaksu koulutusseminaarin keston ajan erillisestä hakemuksesta kalenterivuosittain. On syytä huomioida, että jäsenmaksuun sisältyy Psykoterapia-lehden vuosikerta. Lehti on Suomen johtava psykoanalyyttinen julkaisu.

Sähköpostilista tiedotusta varten

Olkaa hyvät ja ilmoittakaa sähköpostiosoitteenne toimistonhoitaja Ulla Haveriselle osoitteeseen toimisto(a)therapeiayhdistys.fi mahdollisimman pian. Ilmoittakaa ehdottomasti sähköpostiosoitteiden muutokset, koska vanhentuneet osoitteet hankaloittavat suuren jakelun toteuttamista.